• Tatry
  • Główny Szlak Beskidzki

e-tatry.com

Tęsknota

.. tak bardzo chcę jechać, tak mi tęskno za moim drugim domem ...
... znów nie wyszło, mieliśmy jechać a tu brak czasu, pogoń za czymś ...
... nie warto gonić ...
tak dawno Was nie widziałam ... nie słyszałam ... nie czułam ...
... zawsze jak przyjeżdżam, witacie mnie ...jak mówię do zobaczenia milczycie ... tak jakbyście wiedziały, że niedługo się znów zobaczymy ...

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Więcej…

"Krakowskie" spotkanie Grupy Górskiej na Głodówce

W styczniu odbyło się długo oczekiwane spotkanie krakowskiego oddziału Grupy Górskiej. Termin udało się ustalić dopiero zimowy - 17-18.01.2009.

Wybierałem się na ten zlot już któryś raz, ale dopiero za trzecim razem sie udało. Tym razem nic nie stanęło na przeszkodzie i w piątek 16.01 wyjechaliśmy na spotkanie przygody w Tatry razem z moimi długoletnimi towarzyszami górskich wędrówek - Amelką i Arashem.
Przed 22h zameldowaliśmy się w schronisku na Polanie Głodówka, po drodze zabierając z Białki starego znajomego Lukiego i Agę z Warszawy.
Okazało się, że część ludzi już czeka na nas w jadalni schroniska. Tam też się udaliśmy - nastąpiło gorące powitanie ze znajomymi i nieznajomymi: śmieszką, Mariuszem, Jeęrusiem, Matim, świstakiem i Darkiem. Tutaj to w luźnej atmosferze przy zimnym browarku ustaliliśmy, że w sobotę wyruszamy do "Piątki", bo reszta grupy miała przybyć dopiero wieczorem. Przyznaję, że niewiele chodziłem w zimie po Tatrach, więc plan wyprawy do Doliny Pięciu Stawów Polskich zrobił na mnie duże wrażenie. Do tej pory wędrowałem zimą po Tatrach Zachodnich i raczej dolinach.
Nastawiałem się na Morskie Oko, ale postanowiłem zdać się na doświadczonych kolegów na czele z Mariuszem. Po rozejściu do pokoi w "Drewniaku" okazało się, że o spaniu nie ma mowy, bo chęć pogadania z tak miłymi ludźmi trwała do późnych godzin nocnych.